"Шевченківський завод продтоварів" увійшов до складу групи компаній HD-group

"Шевченківський завод продтоварів" увійшов до складу групи компаній HD-group

Завод виробляє 28 видів продукції (крупи і борошно), 90% - в форматі private label для рітейлу, а 10% - під власними торговими марками

"Шевченківський завод продтоварів" (далі - ШЗПТ), що спеціалізується на виробництві товарів бакалійної групи, увійшов до складу групи компаній HD-group. Про це повідомляє прес-служба HD-group.

Завод виробляє 28 видів продукції (крупи і борошно), 90% - в форматі private label для рітейлу: "Велика Кишеня", "Сільпо", "Метро Кеш енд Керрі Україна", Billa, "Еко-Маркет", "Ашан Україна" , "Таврія-В", "Рукавичка", "Експансія", "Фуршет", і 10% - під власними торговими марками "Every day" і "Спробуй".

Виробничі потужності заводу становить 2800 тонн на місяць, в тому числі 700 тонн пластівців у місяць (лінія переробки вівса), 1500 тонн різних видів круп в місяць (крупоцех), 600 тонн пластівців у місяць (лінія переробки пластівців).

"Розвиток бакалії стало новим бізнес-напрямком для HD-group. Ми вважаємо, що таке об'єднання значно поліпшить позиції Групи на ринку рітейлу за рахунок посилення продуктового портфеля. Ми розраховуємо на створення нових видів продукції, які будуть розроблені спільно з експертами Групи і безпосередньо фахівцями ШЗПТ. У свою чергу, завод отримає від цього об'єднання зниження витрат на управління за рахунок інтеграції з Групою і доступ до всіх сервісів - закупівель, логістики, дистрибуції. Наші окремі очікування - спільне р азвитие експортних ринків, де у ШЗПТ є сильні позиції. Це, безумовно, доповнить пропозиції HD-group ", - коментує співвласник HD-group Борис Шестопалов.

Співвласник HD-group Борис Шестопалов

Нагадаємо, в складі HD-group функціонують зернопереробні підприємства; заводи з виробництва хлібобулочних і борошняних кондитерських виробів; завод з виробництва джемів, варення; компанії з організації закупівель та логістики.